人気ブログランキング | 話題のタグを見る

良いお年を~♪

へっ?もう一年終わり?
毎年、あっという間だよね~
今年は、特に夏場の瞼の皮膚トラブルでは初エリザベスを体験
カイカイの状態は良くなっているとは言えないけど、
来年もなんとかやり過ごせたらいいなぁ~006.gif

それ以外は、ご飯も美味しく食べられたし、
気ままにのんびり在宅生活楽しめたし、毎日がワンダフル~な年だったよ。029.gif

この一年、わがまま頑固爺の俺様に会いに来てくれて有難う。
来年も俺様の暴走ぶりをどうぞ笑ってやっておくんなまし。

皆~家族で良い年を迎えてね~♪
良いお年を~♪_a0187087_186369.jpg

来年も良いうんP(運気)に恵まれますように003.gif

This year will be already over?
Every year goes by fast, doesn't it.

I had a skin disease of eydlids in the summer.
I had an experience of wearing Elizabeth for the first time.
This skin disease is still not so good but I hope I will be able to spend my days well.

Otherwise I could eat dinner deliciously,I could relax, act freely at home, and
every day was wonderful.

Thank you for your coming to see me who was selfish and stubborn this year.

You can laugh at my out of control behavior next year too.

Have a happy New Year.
May there be good fortune and good shit.

by w-akita | 2013-12-31 17:38 | ゴン太の日常  

<< 犬川柳 冬コレ >>